مسیر طراحی سایت از صفر تا صد

یک سوال متداول این است که طراحی سایت مشهد را از کجا شروع کنیم و مسیر یادگیری طراحی سایت برای مبتدیان چیست، برای یادگیری کامل طراحی سایت چه مسیری را باید طی کنیم (پس از آموزش کامل شما) اگر در زمینه طراحی سایت هستید توصیه می شود حتما بررسی کنید. از صفحه دوره طراحی وب سایت خارج شوید.
اگر وارد سایت شوید، یعنی سایت amuzeshtak.com را بررسی کنید، دوره هایی که من ارائه کرده ام از دوره های پایه تا مهارت های پیشرفته و دوره های حرفه ای را شامل می شود.
به عنوان مثال، اولین دوره پیدا کردن و ایجاد یک قالب وب سایت در فتوشاپ است، به این معنی که می توانید یک قالب وب سایت در فتوشاپ ایجاد کنید.
تمرکز بر Word به عنوان اولین قدم برای ورود به دنیای کدهای طراحی وب سایت. اولین قدم در Word برای ورود به دنیای کدهای طراحی سایت، یادگیری زبان HTML، زبان نشانه گذاری صفحات وب است، یعنی دوستان شما می توانند این کار را انجام دهند. . از زبان HTML برای ایجاد پایه یک صفحه وب استفاده کنید. اساس صفحه وب ما چیست؟ یعنی شما می خواهید در صفحه وب خود باشید، اگر این صفحه وب شما است، مثلاً محتوای اصلی شما باید اینجا باشد، نوار کناری شما در این قسمت باشد یا منطقه نوار شما باید اینجا باشد، شما اینطور تصمیم می گیرید. ساختار صفحه وب شما دوستان ساختار خود را تعیین کنید، اگر یک صفحه وب را با یک ساختار مقایسه کنیم، HTML ستون فقرات آن ساختار می شود. حال، چه چیزی را باید پشت HTML یاد بگیریم؟ اگر پس‌زمینه صفحه وب را با ساختار مقایسه کنیم، اسکلت‌سازی را با HTML پیاده‌سازی کرده‌ایم، اما اسکلت‌سازی بدون فکر انجام می‌شود، بدون اینکه آسیب زیادی به ساختار وارد شود. بی رنگ و کسل کننده است، بنابراین مرحله بعدی رنگ آمیزی و استایل این ساختار است، بنابراین مرحله بعدی برای ما یادگیری CSS است. با زبان CSS می توانیم صفحات وب خود را سازماندهی کنیم. بیایید آن را اصلاح کنیم، مثلاً تغییر دهیم. تغییر رنگ لیست، رنگ پس زمینه صفحه، ایجاد انیمیشن در CSS، ما می توانیم همه این کارها را با CSS انجام دهیم.
خوب فعلا این ساختمان اسکلت و رنگ و مینای ماست ولی هنوز یه چیزی کمه دوستان وقتی میری ساختمان ما مثلا برق رو با کلید برق قطع میکنی چیکار میکنی؟ یک دکمه را فشار دهید، روشن می شود، روی بالا کلیک کنید، خاموش می شود. این می تواند یک رفتار در ساختمان باشد، بنابراین گام بعدی اضافه کردن جاوا اسکریپت به صفحات وب ما است، ما می توانیم از اسکریپت جاوا استفاده کنیم. برای اضافه کردن منطق به صفحه خودمان یعنی به صفحه وب خودمان مثلا وقتی کاربر کاری انجام می دهد وارد سایت می شویم به محض اینکه وارد شد باید پیامی اجرا شود مثلا به کاربر بگوییم که شما خوش آمدید، ما این کار را با تقویت جاوا اسکریپت انجام می دهیم یا به عنوان مثال شما دکمه ای را در صفحه ای قرار داده اید و می خواهید با کلیک روی آن دکمه اتفاقی بیفتد، به عنوان مثال وقتی روی دکمه ای کلیک می کنید تا پس زمینه صفحه خود را تغییر دهید. ، این کار را با یک اسکریپت جاوا انجام می دهیم که منطق و رفتار صفحه ما را کنترل می کند.
دوستان، این 3 زبان پایه و اساس یادگیری طراحی سایت هستند، اما به همین جا ختم نمی شود و قدم بعدی این است که یاد بگیرید چگونه صفحات وب را پویا کنید. تم ایستا و پویا چیست؟
اگر به تازگی طراحی وب سایت را شروع کرده اید، HTML و CSS گزینه هایی برای شما هستند. این دو زبان واقعاً زبان برنامه نویسی نیستند زیرا بر اساس منطق عمل نمی کنند. HTML یک زبان نشانه گذاری و CSS یک زبان طراحی است. HTML ساختار یک صفحه وب سایت را تعریف می کند و CSS نحوه نمایش صفحه را در صفحه نمایش می دهد. این دو زبان به دلیل اینکه در مرورگر اجرا می شوند، زبان های فرانت اند محسوب می شوند. برخی از برنامه نویسان با زبان های کامل مانند پایتون یا جاوا اسکریپت شروع می کنند. اما اگر می خواهید طراحی وب سایت انجام دهید و نمی دانید از کجا شروع کنید، HTML/CSS باید در بالای لیست شما باشد.
این دو زبان بسیار متفاوت هستند، اما مکمل یکدیگر هستند. صفحه HTML کار خواهد کرد، اما آنقدر زیبا به نظر نمی رسد. به همین ترتیب، اگر سعی کنیم فقط از CSS استفاده کنیم، شکست خواهیم خورد زیرا HTML باید توسط مرورگر ارائه شود تا CSS بارگذاری شود.
شما می توانید با یادگیری HTML و CSS یک وب سایت ایجاد کنید. درست است که وب سایت هایی که فقط با HTML و CSS ساخته شده اند پویا نیستند، اما خوب کار می کنند. گاه و بیگاه، به صورت دوره ای، نسخه های جدیدی معرفی می شوند که فقط عملکردهای جدیدی ایجاد می کنند که کار طراحی وب سایت ها را آسان می کند. توصیه من این است که پروژه های خود را امتحان کنید و اگر به مشکل برخوردید، در گوگل و سایت Overflow جستجو کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.