مراحل راه‌اندازی سایت و ساخت سایت حرفه‌ای

برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای طراحی سایت مشهد معمولا سه مرحله را طی می کنید که شامل خرید دامنه، خرید هاست و انتخاب و نصب سیستم مدیریت محتوا خواهد بود که هر کدام را به اختصار توضیح می دهم. . اما قبل از انجام این کار، باید ماموریت خود را برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی مشخص کنیم.
هدف از ساخت سایت چیست؟
قبل از شروع ایجاد یک وب سایت در اینترنت، باید بدانید که همه چیز روی کاغذ ساده به نظر می رسد. اما اگر برنامه ریزی دقیقی نداشته باشید موفق نخواهید شد. به همان ترتیبی که باید زمان، پول، برنامه ریزی، انتخاب استراتژی فروش و غیره را صرف کنید. برای راه اندازی یک کسب و کار سنتی و آفلاین باید در یک کسب و کار آنلاین نیز به همین ترتیب عمل کنید و وب سایت بسازید. تا زمانی که بدانید قصد دارید وب سایت را برای چه هدفی در اینترنت راه اندازی کنید و چه برنامه ای را طراحی نکرده اید، پس از مدتی وب سایت به گورستانی از مطالب، شخصیت ها و تصاویر مختلف تبدیل می شود که در نهایت اثری از او باقی نخواهد ماند. .
ایجاد یک وب سایت را می توان به موضوعات مختلفی تقسیم کرد. اگر شما یک گیک هستید که به دنیای اینترنت عادت کرده اید، هر روز از ده ها وب سایت مختلف بازدید می کنید و از محتوا، محصولات و خدمات آنها نهایت استفاده را می برید. حالا که قصد دارید با راه اندازی یک وب سایت وارد دنیای اینترنت شوید، کدام یک از این دسته ها هستید؟!
سایت های تولید محتوا و خبری: این نوع سایت ها به طور فعال برای کاربر محتوا تولید می کنند. محتوای ارائه شده به کاربران در این سایت ها شامل مواردی مانند اخبار روز، مطالب علمی و فناوری، مطالب آموزشی، سایت های سرگرمی و سرگرمی و ... می باشد. گاهی اوقات به این گونه سایت ها صفحات زرد می گویند و حتما در آینده مقاله ای در این زمینه منتشر خواهم کرد. شاید جالب باشد بدانید که برخی از این وب سایت ها به دلیل حجم بالای ترافیکی که دریافت می کنند، بیش از 600 میلیون دلار در ماه درآمد دارند.
ساخت ویترین فروشگاه: این سایت ها به شکل فروشگاهی هستند که محصولات فیزیکی، محصولات قابل دانلود یا مجوزهای نرم افزاری را می فروشند که محصولات خود را از طریق یک فرآیند خرید آنلاین به فروش می رسانند. محصول از طریق درگاه پرداخت آنلاین که با مشاهده مقاله نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی می توانید به آن پی ببرید.
ساخت سایت خدماتی: این نوع سایت ها در ارائه خدمات به یک گروه خاص نیز تخصص دارند. این صفحات برای اهداف تجاری با هدف ارائه خدمات در اینترنت ارائه می شوند. نمونه هایی از این موارد عبارتند از فروشگاه ها. سایت های بانکی؛ شرکت های خدماتی؛ از جمله طراحی سایت و غیره
ساخت یک وب سایت کاربر محور: این نوع وب سایت ها همچنین با استفاده از کاربرانی که دارند و از طریق کاربران فعالیت می کنند، استراتژی درآمدزایی را انتخاب می کنند. بیشتر فعالیت در این سایت ها به لطف کاربرانی است که دارند و تا زمانی که فعال نباشند و تعداد کاربران بالایی نداشته باشند نتیجه مثبتی نخواهند گرفت. نمونه هایی در این موارد؛ شبکه های اجتماعی؛ از جمله انجمن ها و غیره
ایجاد یک وب سایت چند منظوره: این نوع وب سایت ها نیز ترکیبی از عملکردهای فوق هستند. این سایت ها سعی می کنند با استفاده از استراتژی ای که در طول زمان انتخاب و استفاده می کنند، کار کنند و درآمد کسب کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.