طراحی سایت حرفه ای و مدرن چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی وب سایت تفاوت زیادی نسبت به گذشته و طراحی سایت مشهد زمان ایجاد آنها ایجاد کرده است. دیگر خبری از وب سایت هایی نیست که شلوغ و کند باشند و مردم علاقه ای به بازدید از آنها نداشته باشند. زندگی بشر در عصر مدرن به سمت مدرنیته پیش می رود و هر روز به طراحی به اصطلاح ساده یا مینیمال نزدیک می شود. طراحی سایت نیز از این وضعیت مستثنی نبوده و با آن سازگاری کامل دارد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که طراحی سایت حرفه ای بر اساس اصول مدرن چیست. اگر به این موضوع علاقه دارید این مقاله تهران سرور را بخوانید.
1- اتاق شارژ سریع
در اوایل راه اندازی اینترنت و اولین وب سایت ها، به دلیل سرعت پایین اینترنت و زیرساخت های اولیه و وب سایت های زیر بهینه، سرعت دانلود بسیار کند و کند بود. اما با توسعه فناوری مخابرات و بهینه سازی وب سایت ها، این کندی کاهش یافته است. تا سال 2010، گوگل دنیای وب سایت ها را تغییر داد و سرعت بارگذاری وب سایت را به سئو و رتبه بندی یکپارچه کرد. در واقع، حدود 11 سال از زمانی که وب سایت های کند دیگر توسط گوگل تایید نمی شوند و از نتایج جستجو حذف می شوند، می گذرد. بنابراین یک وب سایت حرفه ای و مدرن باید بین 3 تا 5 ثانیه بارگذاری شود. سعی کنید آن را خیلی جدی بگیرید. زیرا بسیاری از کاربران اجازه بارگذاری وب سایت شما را نمی دهند.
2- ظاهری زیبا اما ساده
در زمانی که وب سایت ها به تازگی در کانون توجه کاربران اینترنت و فضای مجازی قرار می گرفتند، طراحی و سبک گرافیکی به اندازه امروز قدرتمند و پیشرفته نبود. علاوه بر این، زبان های کدنویسی وب به خوبی امروز نبودند. همچنین تعداد برنامه نویسان بسیار کم بود. به همین دلیل است که وب‌سایت‌های ابتدایی به هم ریخته و پر از متن و تصویر به نظر می‌رسند. این نوع طراحی نادیده گرفته شده و کاربران آن را رد می کنند. بازدیدکنندگان ترجیح می دهند از وب سایت هایی با طراحی زیبا و ساده استفاده کنند. آنها حوصله کشف اسرار صفحات وب را ندارند و می خواهند هر چه زودتر به هدف خود در صفحات شما برسند. برای جذب کاربران امروزی باید سعی کنید از طرح های ساده، مدرن و کم صدا استفاده کنید.
3- سازگار با تلفن همراه
یکی از مهم ترین مسائل امروزی وب سایت واکنش گرا است. در طول سال‌ها، گوشی‌های هوشمند به کاربردی‌ترین وسیله الکترونیکی در دست انسان تبدیل شده‌اند و تقریباً تمام کارهای روزمره با آن انجام می‌شود. یکی از بسیاری از کارهایی که می توان با گوشی های هوشمند انجام داد، مرور وب است. بر اساس گزارش statcounter.com در سال 2019، بیش از 52 درصد از ترافیک وب سایت مربوط به گوشی های هوشمند است که در طول شیوع ویروس کرونا به 60 درصد افزایش یافته است. یک سایت حرفه ای و مدرن باید از این قابلیت پشتیبانی کند در غیر این صورت ورودی و ترافیک زیادی را از دست می دهد.
4- تولید محتوای با کیفیت
هر بازدید کننده ای به قصد محتوای خاصی وارد سایت شما می شود. صادقانه بگویم، محتوای هر سایتی بسیار مهم است زیرا دلیل جذب کاربران است. بنابراین باید به کیفیت مقالات خود توجه بیشتری داشته باشید. برای جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل از کپی محتوا خودداری کنید. همچنین از انتشار محتوای غیرضروری خودداری کنید و محتوایی ایجاد کنید که نیازهای کاربران را برآورده کند. سعی کنید از انواع مختلف محتوا مانند متن، تصویر، صدا و ویدئو برای محتوای خود استفاده کنید. همچنین بهتر است محتوای شما خیلی کوتاه یا طولانی نباشد تا حواس مخاطب را پرت کند.
5- استفاده آسان یا UX قدرتمند
بازدیدکنندگان مشتریان شما هستند و اقداماتی که انجام می دهید باید با رضایت آنها مطابقت داشته باشد. مهمترین کاری که در این زمینه می توانید انجام دهید، بهبود سهولت استفاده، سهولت استفاده و تعامل دلپذیر بین کاربر و وب سایت است. سعی کنید تجربه کاربری یا UX را بهبود ببخشید تا کار کردن با وب سایت شما برای مخاطبان آسان تر شود. این موضوع از یک طراحی ساده و قابل فهم پیروی می کند که به شما کمک می کند تا از شر عوارض غیر ضروری خلاص شوید و به اصل مطلب برسید. با این روش ترافیک وب سایت شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
پایان
اگر می خواهید یک وب سایت حرفه ای و مطابق با اصول مدرن و مدرن داشته باشید، فقط باید این موارد را رعایت کنید. حتی اگر تجربه ای در زمینه طراحی سایت ندارید می توانید این کار را به تهران سرور بسپارید. تیم طراحی سایت تهران سرور با استفاده از جدیدترین متدهای طراحی سایتی حرفه ای، مدرن، کارآمد و زیبا را به شما پیشنهاد می کند. پس از تماس با کارشناسان تهران سرور و دریافت مشاوره رایگان می توانید طرح مورد نظر خود را خریداری کرده و در مدت زمان کوتاهی با بهترین کیفیت دریافت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.